Įrenginių remonto taisyklės
Įrenginių Remonto Taisyklės
- 1. Garantijos galiojimas
Perduodant įrenginį taisyti į servisą, klientas supranta, kad bet kokia gamintojo garantija nebegalios. - 2. Garantinio remonto sąlygos
Garantinis remontas apima nemokamą įrenginio techninę apžiūrą bei gedimų šalinimą, kurio laikotarpis nurodomas garantiniame kvite. Garantija neteikiama drėgmės paveiktiems įrenginiams. - 3. Garantijos apribojimai
Garantija netaikoma mechaniniams ir drėgmės sukeltiems pažeidimams. - 4. SIM kortelės ir duomenys
Įmonė neatsako už įrenginyje paliktas SIM ar atminties korteles. Remonto metu gali būti atkuriami gamykliniai parametrai, todėl visi duomenys bus ištrinami. Įmonė už duomenų saugumą neatsako. Klientas pats turi pasirūpinti duomenų išsaugojimu arba, jei pageidauja, pranešti apie tai įmonės darbuotojui (ši paslauga gali būti mokama). - 5. Įrenginio sugadinimas remonto metu
Jei taisymo metu įrenginys būtų sugadintas, servisas įsipareigoja nupirkti panašios būklės analogišką naudotą įrenginį arba atlyginti rinkos vertę. - 6. Remonto terminas
Įrenginys taisomas kuo skubiau. Jei reikiamos detalės laikinai nėra pas tiekėjus, servisas susisieks su klientu ir informuos apie remonto termino pratęsimą. - 7. Nuosavybės ir duomenų teisingumas
Klientas savo parašu patvirtina, kad įrenginys yra jo nuosavybė, o nurodyti asmens duomenys (vardas, pavardė, telefono numeris) yra teisingi ir gali būti naudojami informuojant apie remonto eigą. - 8. Remonto kainos derinimas
Remonto darbai, kurių vertė neviršija 40 eurų, gali būti atliekami nederinant su klientu. Jei kaina viršija 40 eurų, bet nebuvo suderinta iš anksto, su klientu susisiekiama dėl kainos patvirtinimo. - 9. Įrenginio atsiėmimas
Sutaisius įrenginį, klientas informuojamas, kad jį galima atsiimti. Atsiimant įrenginį, būtina apmokėti paslaugų kainą. Jei dėl tam tikrų priežasčių klientas neatsiima įrenginio per 60 dienų, servisas jį saugo nemokamai tik šį laikotarpį, po kurio įrenginys gali būti utilizuojamas. - 10. Priėmimo kvitas
Atsiimant įrenginį, būtina pateikti priėmimo kvitą. Jei kvitas pamestas, servisas įrenginį gali grąžinti tik kvite nurodytam asmeniui, pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. - 11. Gedimų patikra po remonto
Atsiimdamas įrenginį, klientas turi patikrinti, ar buvo sutvarkyti visi užregistruoti gedimai, ir įsitikinti, kad neatsirado naujų defektų. Pretenzijos dėl kokybės turi būti pateiktos vietoje. Jei pretenzijų nėra, klientas tai patvirtina parašu išdavimo lape. - 12. Pakaitinis telefonas
Jei klientui buvo suteiktas pakaitinis telefonas, jis privalo jį grąžinti atsiimant sutaisytą įrenginį. Sugadinus pakaitinį telefoną, klientas turi atlyginti taisymo išlaidas arba padengti analogiško modelio ir būklės telefono įsigijimo kaštus. Informacija apie pakaitinį telefoną nurodoma remonto darbų priėmimo akte. Pakaitinis telefonas suteikiamas ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui. - 13. Siuntimas remontui
Siuntėjas atsakingas už saugų įrenginio supakavimą prieš siunčiant jį remontui. - 14. Įrenginio grąžinimas
Sutaisytas įrenginys siunčiamas klientui atgal tik po sąskaitos faktūros apmokėjimo. - 15. Siuntimo išlaidos
Įrenginių siuntimas per „Omniva“ paštomatus yra nemokamas. Jei klientas nusprendžia atsisakyti remonto, jis turi padengti siuntimo išlaidas.